Reunie 80 jarig jubileum:
8 september 2013 van 13:00-17:00   Kruislaan 224, Amsterdam
Welkom bij de Jubileumsite van Scouting Oost 1
Onze Oud-leden
Wist je dat ...
Aanmelden kan niet meer
Valid HTML 4.01 Transitional

80 jaar Scouting Oost 1 ???

Nou nee, niet Scouting Oost 1, maar 80 jaar geleden is de Zalige Mbaga groep opgericht. Toen nog gevestigd aan de Oosterringdijk, maar na enige omzwerving en een fusie met de Cunera groep, de Maria de la Luz groep en de Rafaël groep, terechtgekomen op de huidige locatie aan de Kruislaan in de Watergraafsmeer. Al deze groepen bij elkaar besloten zich van toen af aan Scouting Oost 1 te noemen!

Oude namen van weleer die zeker binnen de Watergraafsmeer, maar in sommige gevallen ook zelfs ver daarbuiten, nog klinken als een klok: Oubaas Jac van ’t Hek (inderdaad, vader van...) en zijn vrouw Akela Cor Schafstall, Hopman Fijen, Hopman de Lange, Akela Capel, Akela van Balen. Maar ook familienamen als die van Sibbel, Frijhoff, Schaap, Distelbrink, Hollanders, van Deudekom, Schippers, Somers, Scheers en Smiers zijn onlosmakelijk verbonden aan de Watergraafsmeer en aan onze scoutingvereniging.

Na in september 2008 een grootse reunie gehouden te hebben ter gelegenheid van het 75-jarig jubileum willen we ons 80-jarig jubileum ook niet ongemerkt voorbij laten gaan. Daarom gaan we dat met dit jubileum nog eens dunnetjes overdoen en wel op 8 september 2013. Noteer deze datum dus in uw agenda om van 13:00 tot 17:00 in ons Scoutinggebouw onder het genot van een hapje en een drankje elkaar weer eens te ontmoeten.

Meld u zich daarom aan voor deze reünie via met dit formulier.