Reunie 80 jarig jubileum:
8 september 2013 van 13:00-17:00   Kruislaan 224, Amsterdam
Welkom bij de Jubileumsite van Scouting Oost 1
Onze Oud-leden
Wist je dat ...
Aanmelden kan niet meer
Valid HTML 4.01 Transitional
Oud-leden Oud-leden

Aanmelden voor Reünie

Hieronder vindt u een invulformulier waarmee u zich kunt opgegeven voor de reunie.

Wij zouden het leuk vinden indien u ter completering van onze archieven nog wat aanvullende informatie over uw scoutingverleden mee zou willen geven. Mocht u dat al eerder gedaan hebben, hoeft u dat uiteraard niet nogmaals te doen.

Zodra wij uw aanmelding binnen hebben en verwerkt, komt uw naam op de lijst met oud-leden die zich ook aangemeld hebben voor de reünie van 8 september. Hierdoor kunnen andere oud-leden zien wie er allemaal komen en u wie u daar tegen kunt komen. Mocht u nog oud-leden missen, laat het ons weten door dit ook in onderstaand formulier in te vullen.

(Deze gegevens worden ALLEEN en UITSLUITEND gebruikt voor doeleinden ten behoeve van contact met oud-leden voor de stichting. Informatie wordt dus NIET aan derden verstrekt.)

Voornaam
Achternaam
Postcode
Woonplaats
Telefoonnummer
E-mailadres
Geboortedatum
Eerste speltak
Laatste speltak
Uw Scoutingverleden
Kent u nog meer oud-leden en zo ja, heeft u informatie voor ons om met hun in contact te komen?